IT-Manager

logo itmanager.png

Efektywne i nowoczesne zarządzanie przedsiębiorstwem zaczyna się już na etapie infrastruktury informatycznej. Podczas gdy dla jednych inwestycja w systemowe zarządzanie zasobami informatycznymi wydaje się być kosztem nieprzesądzającym o sprawności działania służb IT, dla innych, bezpośrednia i dokładna wiedza o aktualnym stanie infrastruktury IT jest fundamentem zapewniającym stabilność, bezpieczeństwo i dynamiczny rozwój biznesu.

System IT Manager został zaprojektowany zgodnie z najlepszymi praktykami i standardami międzynarodowymi. Kompetencje oraz doświadczenie zespołu inżynierów pracujących nad rozwojem systemu, pozwoliły na stworzenie rozwiązania pozbawionego ograniczeń w indywidualnym parametryzowaniu usług i funkcjonalności.

IT Manager odpowiada za:

  • systemowe zarządzanie zasobami IT zgodne ze standardami  ITIL,
  • centarlizację zasobów,
  • automatyzację procesów/pracy,
  • legalność i bezpieczeństwo biznesu,
  • bezpieczeństwo danych elektronicznych (w tym danych osobowych),
  • efektywną komunikację,
  • rzetelną, kompleksową analizę zasobów;
     

Wdrożenia systemu prowadzimy projektowo, w sposób kompleksowy ? począwszy od konsultacji, analizy potrzeb, po indywidulaną parametryzację, implementację oraz wsparcie powdrożeniowe.

Cztery moduły systemu:

Asset Management

  • inwentaryzacja sprzętu
  • audyt oprogramowania, zarządzania licencjami
  • inwentaryzacja procesów
  • zdalne zarządzanie stacjami

Helpdesk

  • rejestracja zgłoszeń serwisowych
  • zdalny dostęp do stacji roboczych
  • komunikacja z użytkownikami
  • zorganizowana obsługa użytkowników

 

Work Analyser

  • analiza aktywności aplikacji, www
  • optymalizacja wykorzystania oprogramowania

Data Security

  • nadzór i utrzymanie bezpieczeństwa danych
  • archiwizacja danych
  • nadzór nad napędami
  • nadzór i blokada www i aplikacji

 

Zasady licencjonowania

  • ITM Agent: ilość licencji zależna od liczby komputerów fizycznych;
  • ITM Agent Terminal: ilość licencji zależna od sumarycznej liczby licencji terminalowych, które agent będzie obsługiwać;
  • ITM Konsola: ilość licencji zależna od liczby administratorów oraz inżynierów helpdesk, niezależnie korzystających z systemu.

  

Termin licencji

Licencja na system IT Manager jest bezterminowa.

 

Wymagania licencjonowania

Razem z licencjami klient otrzymuje roczny support, w tym m.in: 

  • dedykowanego opiekuna serwisowego,
  • dostęp do nowych wersji systemu,
  • dostęp do systemu rejestracji zgłoszeń;

WYMAGANIA W ZAKRESIE INSTALACJI

System operacyjny

  • ITM Agent - Od Windows XP do Windows 8.1
  • ITM Konsola - Od Windows XP do Windows 8.1
  • Serwer Aplikacji - Windows Server 2003-2012
  • Helpdesk - Windows Server 2003-2012, Linux
  • Baza Danych - Microsoft SQL Server 2005-2012 - w przypadku instalacji do 500 Agentów wystarcza darmowa wersja Express

Zalecana konfiguracja

  • ITM Agent - RAM: 256, HDD: 50 MB, CPU: 1 GHz
  • ITM Konsola - RAM: 512MB, HDD: 250MB, CPU: 1.5 GHz
  • Serwer Aplikacji - RAM: 2GB, HDD: 4GB, CPU: 2 GHz
  • Helpdesk - RAM: 2GB, HDD: 4GB, CPU: 2 GHz

Linki do prezentacji online na youtube.com

  1. http://www.youtube.com/watch?v=UwWaYgM3W04 ? budowa i schemat działania systemu IT Manager
  2. http://www.youtube.com/watch?v=IK-12hbL2V8 - strefa Asset Management 
  3. http://www.youtube.com/watch?v=xgQLVggjFr4 - strefa Help Desk
  4. http://www.youtube.com/watch?v=N1CQvOrCyFc  - strefa Work Analyser 
  5. http://www.youtube.com/watch?v=R4kABA3H55Y - strefa Data Security

Warning: Unknown: write failed: Disk quota exceeded (122) in Unknown on line 0

Warning: Unknown: Failed to write session data (files). Please verify that the current setting of session.save_path is correct (/home/users/nbit/public_html/portal/files/tmp) in Unknown on line 0